دعوت به همکاری برای کار در خانه کودک

دعوت به همكاری برای كار در خانه های كودك

روان شناس،مشاور، مدیرفنی، مربی

به اطلاع علاقمندان و واجدین شرایط می رساند همكارانم برای تامین نیروی تخصصی و مربی و مدیر داخلی خانه های كودك نیازمند به فارغ التحصیلان مجرب علوم تربیتی و روانشناسی هستند.

 

 

هم برای روانشناس و هم مربی و هم برای مدیر داخلی دوره های كوتاه كسب تجربه نیز ارایه خواهد شد. 

برای آشنایی با فعالیت های خانه های کودک و برای آشنایی با شرایط جذب همكار را در ادامه مطالب مطالعه فرمایید

خانه های كودك محل زندگی گروهی از كودكان  بی سرپرست و بدسرپرست است، كودكان در این خانه ها با همراهی و تعامل مربی به زندگی روزمره و به تحصیل می پردازند و مربی می بایست وظایف تربیتی شبیه خواهر و برادرهای بزرگ خانواده را ایفا كند بگونه ای كه با همراهی و با برخوردهای مناسب او كودكان هم خلا عاطفی كمتری را احساس كنند هم مشكلات رفتاری اشان كاهش یابد و هم مهارت های لازم برای زندگی را تجربه كنند تا در حد ممكن به استقلال نسبی برسند و مدیر داخلی نیز هم وظایف یك مربی را دارد و هم با می بایست با خلاقیت و با تدابیر بر امور داخلی و فعالیت های تربیتی و بر مسایل روزمره خانه  نظارت كند و هم برخی امور اداری را انجام دهد و با روانشناس و با مددكار و با هیت مدیره خانه نیز همكاری كند.

شرایط مربی و مدیرداخلی:

-         علاقمندی و عشق ورزیدن به كار با كودكان و تعهد و تحمل برخی مشكلات آنها.

-         داشتن  لیسانس علوم تربیتی با گرایش های مختلف و از جمله گرایش های كودكان استثنایی، پیش دبستانی ، روانشناسی، مشاوره.

-         همراهی آمادگی خانواده و همسر برای موارد نظیر ساعات كار شبانه در برخی ایام هفته.

علاقمندان و واجدین شرایط برای دعوت به مصاحبه درخواست همكاری خود را به playtherapy20@gmail.com ارسال فرمایند

لطفا همراه درخواست همكاری، مشخصات فردی، تحصیلی ، وضعیت خانوادگی و تاهل، اهداف و علت درخواست همكاری و سابقه یا تجربه كار با كودكان را نیز ذكر نمایند.

 

لطفا به دوستان علاقمند و واجد شرایط هم اطلاع دهید.

 

نظرات (0)
0