کتاب ازدواج چگونگی و ضرورت ها

یکی از مهمترین عوامل موثر در موفقیت و نیز عدم موفقیت زندگی زناشویی میزان آگاهی و دانش افراد بویژه زوجین است. به نحوی که حسب مطالعات و پژوهش های صورت گرفته این موضوع یعنی میزان آگاهی و تسلط بر مهارت های اجتماعی سهم بسزا و حتی تعیین کننده ای در استحکام و تداوم خانواده دارد. کتاب «ازدواج چگونگی و ضروروت ها» تالیف غلامرضا اطمینان و حسین غیاثی نژاد که دومین بار تجدید چاپ شده است پاسخی است به بخشی از نیازهای مزدوجین جوان در راستای تحکیم زندگی و بهره گیری بهتر از فضایی که در پی تشکیل خانواده آنها صورت گرفته است.

این کتاب که با قلمی ساده ، رسا و موجز به نگارش درآمده است در پنچ فصل به منظور استفاده گروه های مختلف به شرح زیر تهیه شده است. و به علاقمندان و کلیه ی کسانی که در صدد تغییر مثبت و سازنده خود و خانواده خویش هستند و به نوعی در معرض ازدواج هستند و یا در آینده تصمیم به ازدواج دارند یا این ازدواج کرده و قصد دارند شرایط زندگی خود را ارتقاء بخشند توصیه می شود. بدیهی است والدینی که فرزند در موقعیت ازدواج دارند و در صدد تصمیم گیری بهتر در انتخاب همسر هستند نیز کمک شایانی خواهد کرد.

1- فصل اول : آگاهی ها و توصیه های مهم قبل از ازدواج ویژه والدین کسانی که (اعم از پسر و یا دختران) در موقعیت و سن ازدواج قرار دارند، ارائه می دهد.

2- فصل دوم : توصیه های کاربردی و پیشگیرانه صرفا ویژه خانم هایی که ازدواج کرده اند، بویژه دوران عقد را سپری می کنند.

3- فصل سوم: توصیه های کاربردی و پیشگیرانه ویژه ی آقایان که ازدواج کرده اند. بویژه دوران عقد و نامزدی.

4- فصل چهارم : توصیه های کاربردی و کلیدی که جنبه ی پیگیرانه دارد ویژه زوجین (خانم ها و نیز آقایان) که هر دو بایستی توجه و رعایت نمایند.

5- فصل پنجم : توصیه های کاربردی و پیشگیرانه ویژه ی روابط جنسی( sexual intercorss ) و زندگی زناشویی زوجین.

 

در صورت تمایل می توانید از فروشگاه باشگاه این کتاب را بخرید

نظرات (0)
0