بازدید معاون وزیر ارشاد و رئیس ستاد عالی کانون های مساجد از موسسه زوج ایرانی

در جلسه ای که عصر روز چهارشنبه مورخ 25 شهریور ماه 94 در محل سالن جلسات زوج ایرانی برگزار گردید جناب آقای سلیمانی معاون وزیر ارشاد و تیم همراه خود جناب آقای عبدالهی رئیس کانون های مساجد خراسان رضوی و جناب آقای شیرازیان رئیس کانون های مساجد خراسان شمالی از موسسه فرهنگی زوج ایرانی بازدید نمود.

در این نشست که از ساعت 20 آغاز گردید جناب یدالهی ضمن معرفی خدمات موسسه و آثاری که در حوزه پیشگیری از طلاق از نحوه ارائه خدمات فراهم شده است به بیان این نکته پرداخت که در حالی که در عصر فرهنگی خانواده به عنوان یکی از مهمترین ارکان جامعه اسلامی مورد هجوم واقع شده است ما نیز برای این پیش آمد می بایست از تکنولوژی های نوین جهت ارتقا سطح سلامت روان خانواده و جوانان استفاده نماییم.

در ادامه جناب سلیمانی ضمن تبریک فعالیت این موسسه با یک ایدئولوژی قوی و نگاه متفاوتی که به خانواده داشته است به بیان دیدگاه ها و ارائه راهکارهایی برای توسعه طرح زوج ایرانی پرداخت. وی افزود تجربه به ما نشان داده است که مسجد به عنوان قویترین پایگاه فرهنگی جهان اسلام می باشد و طرح هایی که با این پایگاه ها گره می خورد ماندگاری بیشتری خواهند داشت و اعتماد یکی از مهمترین مولفه هایی است که یک موسسه برای ملی شدن به آن نیاز دارد.

در ادامه مصوب شد رؤسای کانون های مساجد در دو استان خراسان رضوی و شمالی به صورت آزمایشی نسبت به ایجاد کانون های تخصصی ازدواج و خانواده اقدام و در صورت موفقیت آمیز بودن طرح در کل کشور اجرا شود.

نظرات (0)
0