امضا تفاهم نامه بین بهزیستی و دادگستری

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: تفاهمنامه جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی مابین دادگستری و بهزیستی آذربایجان غربی امضا شد.


به گزارش  تحلیل ایران ، سعید فریور ظهر امروز در مراسم امضای این تفاهم‌نامه با تشریح اهمیت انعقاد چنین تفاهم‌نامه‌هایی اظهار داشت: مشارکت مناسب طرفین در طراحی و تدوین مداخلات مرتبط با پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اولویت دار، توسعه و تعمیم برنامه مشاوره پیش از ازدواج و مداخلات تخصصی پیش از طلاق و خشونت و مشارکت در طراحی و استقرار الگوهای نوین درمان و کاهش آسیب اعتیاد از جمله محورهای فعالیتی این تفاهمنامه به شمار می‌رود.

وی با اشاره به آخرین وضعیت آذربایجان غربی در آسیب‌هایی چون طلاق و اعتیاد گفت: علم و تجربه اثبات کرده با توجه به فراگیری موضوع و درجه اهمیت آن هم‌افزایی و مشارکت بین دستگاه‌های اجرایی می‌تواند در متوقف ساختن رشد آسیب‌های اجتماعی بسیار مؤثر واقع شود.

فریور گفت: متاسفانه امروز سیر صعودی آسیب‌های اجتماعی طلب می‌کند تا هم‌افزایی و مشارکت بین بخشی مصمم‌تر از همیشه پای کار بیایند.

وی اظهار داشت: بهزیستی به عنوان سازمانی تخصصی و حمایتی در مقوله کاهش آسیب‌های اجتماعی بیش از پیش نیازمند مشارکت ارگان‌هایی چون دادگستری است.

فریور گفت: بهزیستی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مطلوب انسانی و سخت‌افزاری آماده هر گونه همکاری با ارگان‌های دخیل در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

 

 منبع:خبرگزاری تسنیم

 

نظرات (0)
0